donderdag 6 augustus 2009

gevonden.............

Er waren een paar dingen die ik wilde veranderen op mijn Blog, dus ben ik aan het zoeken geslagen. en dan net vandaag, 30 graden, heb ik het gevonden.
Wat vinden jullie nu van de uitstraling? deze layout past beter bij mij.

Er is veel te vinden op internet maar toch vaak niet datgene wat ik net zocht, dus dan duurt het een tijdje voor dat je weer verder kan.
Verder wil ik ook nog een kaartje plaatsen, daar is de blog toch voor bedoeld.

Hier heb ik de achtergrond gemaakt met een embossing stencil van de Cuttlebug.
De bloemetjes zijn ook gestanst met de cuttlebug, echter niet met gewoon papier maar met Witte filterzakjes. Die tip had ik ergens gelezen en ik moet zeggen ik gebruik deze nu ook vaker.
Het lijkt of de bloemetjes iets meer leven dan van gewoon papier, dan zijn ze vaak toch platter.
Na het embossen de bloemtjes nog een kelurtje gegeven met stempelinkt en een wattenstaafje.
een lintje erbij en de kaart was klaar om te versturen.

Francien
BizzyB

Geen opmerkingen:

Een reactie posten