maandag 23 mei 2011

Cricut kaart...........

Vrienden zijn opa & oma geworden van Teun
voor hen onderstaande kaart gemaakt
deze keer geheel met De Cricut Expression

Voor deze kaart, de cartridges
Don Juan, StoryBook en Platin Schoolbook gebruikt.

Door het volgen van de Workshop en nu het voorbereiden
van een Workshop die wij gaan geven op 18 juni,
gebruik ik de Cricut Expression toch makkelijker,
Ik weet nu hoe alles werkt en weet waar alle knoppen voor zijn.

Ook zin en interresse in een Workshop
Mail dan naar info@bizzybs.nl
of via deze blog.
 Of kijk voor informatie op Bizzy B's

creatieve groeten van, Bizzy B Francien

1 opmerking:

  1. Hoi Francien, wat een leuk kaartje is dit geworden. Heb afgelopen vrijdag met Joyce over o.a. de workshop gesproken. De 18e ben ik helaas verhinderd, maar ik begreep al dat met 2 personen een workshop te regelen is. Dus ik zal proberen om in het najaar iemand te vinden die mee wil. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen